Helg.

Idag är de fredag och jag är ledig denna helg vilket ska bli super skönt eftersom jag har jobbat varje helg utom en denna sommar . så jag ska njuta eller njuta och njuta vet jag inte ska känna på hur de är att vara trebarnsmamma för ska vara barnvakt åt johans systers barn men bara två av dem.. Så de blir nog att vi kikar ner på vattenfestivalen på lördag så barnen får kika lite ,elsa är ju så liten så hon kommer nog mest sova .... Ne nu ska jag bege mig till jobbet har personalmöte kl 8 sen jobb och sen hem .. ha en toppen dag.

Kommentarer
Postat av: :)

gud så lik din bror Denny han var på det kortet! :)

2009-08-14 @ 10:02:47
Postat av: Mimmi

Sööötis han är! :)



Ja det är så himla kul, helt besatt är jag =)

Jo de är fina fisken! Själv då?

kram

2009-08-14 @ 14:05:10
URL: http://plnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0