sista augusti.

Gud jag tycker de är så tråkigt att skriva här . Men de är för att min blogg är så FUL! jag har provat att ändra den men kan inte ,förstår ingenting hur man ska göra ? =) haha .. inte lätt när de är svårt ..
kanske någon som har tid och lust att hjälpa mig ?

Vad har hänt hemma här då?
I tors så var jag och samuel in till stan köpte lunch och satte oss i lekparken och åt ! Får passa på varje dag de fortfarande är sol . Katta kom efter att hon varit i skolan och passade samuel medans jag gick i väg 1 timme till frisören och tunnade ur håret och klippte bort de slitna !och till lekparken kom de en hamburgetjuv med en kepa till barnen :)  Skulle ha jobbat i fre men fick feber på torskväll och hade feber även på fre morgon när jag vakande, så kunde tyvärr inte :( men de är ju sådana tider nu när alla är sjuka,och de står i tidningarna om denna svininfluensa blir galen på den.. bara skrämmer upp en! Vi åkte till jobsbo på fre em och lämna samuel hos faster han skulle sova där eftersom vi skulle till ikea på lör.. de hade gått jätte bra , bara jag den töntiga mamman som inte gillar att ha han borta :) Så på lör morgon drog vi till örebro och shoppade med mamma lillebror och hans tjej och jag och johan :) super kul och trevligt hade vi hela dagen de blev lite grejer. samuel fick mammut bord och stolar ,nya höst och vinterskor sen fick han lite lego med mc queen m.m :) jag trodde att jag skulle komma hem med mer än de jag gjorde men icke sa nicke ..

igår så gick vi upp i skaplig tid eftersom vi hade mkt att göra .. Mamma hämtade samuel och jag och johan åkte till lgh och städade ur den, så nu är den tom och ren och fin, ska dit kl 11 och träffa vaktmästaren så han får göra en städbesiktning hoppas han tycker att de duger efter all slit :) sen jobbar 12-18.10 ,jag har stäning nästa varje dag denna vecka .. Ne nu ska jag göra en matlåda sen i väg . Ha en toppen dag alla i höst solen för de är väl lite höst?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaha =) Ja jag hoppas det blir sålt snart så vi kan lägga bud på nåt vi vill ha.

Ja till nästa år blir det då en till liten =) Vi får se när bara.

Hur är allt med er då?

Kram

2009-09-01 @ 09:13:19
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: gudmor

jag är ju inte värdsbäst men jag kanske kan försöka hjälpa dig få lite ordning på bloggen iaf? =)

2009-09-01 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0