090617

God morgon ! Gud är det inte underbart att vakna och solen lyser så fint ute . Man blir så glad och vill göra ordning sig och snabbt gå ut ! Nu sitter Samuel och äter frukost tror han är inne i en växar period nu för han äter som en häst här hemma och på dagis men de är ju bra att han äter för snart kommer väl en sådan period att han äter som en mygga. Snart är helgen kommen och de är midsommar , de sägs att vädret inte kommer bli lika fint som vi haft nu i två dagar men jag hoppas dom har fel ! Tråkigt med en midsommar och regn och rusk! Sen nästa vecka drar ju ludvika festen i gång, men de känns de verkligen inte som, det blir en lugn ludvika fest för mig i år , har inte festat eller drukigt sen ludvikafesten 06,de är ju så mkt folk och allt ! får inget sug helt enkelt , men de visar sig väl nästa helg om solen lyser så kanske man blir lite sugen på ett glas vin eller en cider !
Har ju börjat jobba på lindex och jag har nog det bästa jobbet man kan ha, jag trivs som fisken i vattnet..
Ne nu är min son klar så ska tvätta han , packa i hop lite saker och åka in till stan leka lite, sen upp till blg och leka i parken där med Jenny ! Ha en toppen dag !

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att du börjat skriva igen...Vad är dte som har hänt..om man för fråga??

Hoppas det är bra nu iaf...Många kramar

2009-06-17 @ 20:26:36
Postat av: Hanna

Tack så mycket! :-) Ne jag vet,...jag vet inte ens va som hände?? Har bara hört att han dött, o stackars frida som är i USA..

2009-06-17 @ 21:39:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0