090620

Good Morning ! Idag så ville samuel vakna 06.20 men de gjorde inte så mkt , jag gick och la mig i tid i går så idag är jag utvilad och mår tipp topp, men de är nog inte så många som gör de idag 90% är nog bakfulla och ligger i sängen än och inte vill öppna sina ögon och de är så skönt att man tog de lugnt i går . För jag och samuel hade en riktig myskväll i soffan! Men jag hoppas att ni som drack i går hade trevligt iaf och att de är värt de idag ;) hehe ne nu ska jag inte vara sådan =D

Just nu sitter vi i soffan har duschat ätit frukost och sen kom samuel till mig och sa , Mamma mig se byggare bob så då satt jag i filmen så nu tittar vi på den, och jag har "aldrig" sett den förut . hihi .. Köpte pampers blöjor till samuel i går annars använder vi libero , men dom var slut .. och de var ju byggare bob på blöjornna tror du de blev en lycka för gossen i huset när han fick se det .. så nu älskar han o byta blöja för att han får ha byggare bob på sig ;) Idag händer inte så mycket ,tänker hålla tummen hela dagen på att det inte börjar regna, sen ska vi gå in till stan och köpa lite mjölk, kanske säga hej till Mommo/mamma och se hur hon mår idag ;) hon var hos grannen och hade knytis och drack lite .. men de är hon värd för hon unnar sig aldrig något ... Nu ska vi föröska komma ordning här hemma , men de skulle vara bra skönt att bara sitta i soffan o mysa men de finns de ej tid till ! Ha de bäst ..

Kommentarer
Postat av: Sofia

hej Jonna =)

Ja jag ska ta mej i kragen å börja skriva igen snart, roligt att nån gillar å läsa =)

Kul att du började igen.

Hoppas ni mår bra, kramar från oss..

2009-06-20 @ 17:41:59
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0