Glad Midsommar.

Glad midsommar på er alla ! Nu har vi nyss ätit här hemma , och gott var det så nu behöver man nog inte äta på ett tag känns de som.. Även om de inte känns som midsommar så är de ju faktiskt det . hade de varit sol så hade ju varit lite roligare och trevligare .. I kväll ska jag o samuel mysa för oss själva, vi har varit och handlat lite gott till oss och Samuels pappa ska iväg med Ligan och grilla o dricka öl ! Hoppas dom får trevligt i regnet ;)
Jag o mamma var o shoppade i går och jag handlade så "dyra" saker hittade 2 hårspännen dom kostade 6 och 7.50 st och sen ett armband för 18 kr och örhängen för 14.50 :) dyrt va ? men de är då det är roligt och handla när de är rea fick även en kofta och en mysig scarf för 118 kr tillsammas och samuel ett par sandler för 124.50 så jag är nöjd med mor o dotter shoppingen.. nu ska samuel få sova lite middag och jag ska hänga lite tvätt , Johan och ligan åker nog snart vidare upp till gräsberg till abbe .. Ha en fortsatt trevlig midsommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0