lek o stoj!

Har haft en toppen dag idag hemma hos emelie och melina .. Vi har fikat i skuggan och barnen har lekt i poolen dagen lång och kommit så bra överens :) så roligt .. sen blev de lite milano mat vilket var super gott .. Abbe ,Bibbi(håkansson) Katta ,emelie och Wermé kom ut en sväng blev lite glass på altan.. Imorrn blir de jobb för redan 8 i morgon bitti men slutar kl 14.00 så man får ju njuta av de fina vädret ändå.. ne nu ska jag kolla klart på lotta på liseberg sen beck.. Natti natti..

till dig som kommenterar anonymt så flyttar jag och samuel till helgen, sen får vi se om man kanske hittar tillbaka till varandra sedan, vem vet .. ingen ! Men vem är du som är så nyfiken och inte står för vem de är ???

Kommentarer
Postat av: fridasvenssonjonsson

hej jonna. tusen tack för fina ord. både nu och tidigare. dem värmer verkligen. ja, detta är helt ofattbart. man tror man greppat de som hänt. man hittar strategier och tanksätt som får en att klara dagen. men sen, på en sekund försvinner allt och sanningen bara står där. och det är så hemskt, man vill inte. men vet att man måste... Jaa, jag kommer ihåg när vi var i sthlms skärgård. du, jag, christopher och jimmy b. åkte båt och köpte glass. tiden går. hoppas allt är bra med dej och er? och tack igen. kramar

2009-07-02 @ 22:05:52
URL: http://frittanskumbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0