Måndag.

Måndag morgon och här sitter jag och sam i soffan och myser lite och har nyss ätit frukost.
Vi är lediga och J är på jobbet och tjänar lite pengar ..
i helgen har vi bara myst här hemma ,vilket har varit skönt att bara vara och inte göra nå alls..
Emelie , Melina och Sebastian var hit en sväng i lör och lekte lite.. Sen gick vi upp på stan efter vi ätit lunch och shoppade lite julklappar.

Fick ett trevligt samtal av mamma nyss eller inte .. blir så matt i bland även om de inte är jag som har gjort något så blir man ju att skämmas ändå. suck är allt jag har och komma med just nu..
Vill bara att karln i huset ska ringa upp så jag får prata ut..

Ne , nu ska jag sätta borsten i håret ,på med mascara och hoppa i kläder och gå ut i detta väder för jag orkar inte sitta inne ..
kramar på er alla och spec till er som betyder lite extra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0