Första snön..

Då har första snön kommit , och det är inget jag gillar men Samuel blev jätte glad och skrek snöö när han skulle till dagis i morse ! Har jobbat mån tors och fre men de är ju så drygt när man inte har dagis inne i stan och måste sitta och åka och fixa och trixa ! men allt går bara man vill ..
Har hämtat ut en blå didrikson overall idag på posten till samuel, den var så fin är verklgien super nöjd. Så nu har han 2 st didrikson en svart till dagis och en blå som han får ha hemma ..
ja de var inte mkt , men har inte tid att sitta här ,är bara hem till mamma en sväng har hämtat kabel så jag får ettan tvåan och fyran! det är ju iaf något :) Har hyrt 2 filmer denna vecka på hemmakväll. så tråkgit och trist och sitta i sin ensamhet helt från omvärlden.
Ha de bra i snön nu ska jag dra på samuel overallen och gå ut, vill ha mössa jag också men då ser jag verkligen ut som en Jonny med mit korta hår..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0