20091022

Ja då satt man hemma hos mamma, Samuel sitter och tittar på Rorri och jag sitter i köket och kikar runt lite på nätet men hittar inge kul alls . Vi har varit på villgott och lekt med Emelie melina och lille sebastian som har blivit så stor. Sen blev de mc donalds som jag hade lovat gossen eftersom han fick sprutan igår,och jag har inte märkt nå skillnad på min älskade gosse! Pratade med en som legat sjuk i svininfluensa och hon sa att den satt sig mest på lungorna och hon hade tungt att andas så det känns skönt att jag gjorde de eftersom samuel har förkylnings astma. Skulle inte klara av att ha på mitt samvete om han skulle få de och jag tackat nej till att göra chansen mindre ..
I morgon får vi hämta nyckel,så snart börjar vi flytta lite smått. så skönt =D fast ingen dagsplats inne i stan har vi fått :( så vi får väl se hur de blir ..
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Samuel och kolla på Rorri som jag aldrig har sett förut :)

Kommentarer
Postat av: marie och elliot

vad är rorri? ;-D

2009-10-22 @ 17:31:23
Postat av: jonna

Svar till Marie =)

Rorri är en röd racerbil som tävlar mot andra bilar på silverringen =) finns leksaker och filmer böcker m.m lite som cars, de går på barnkanalen och nickelodeon 06.40 på vardagar =)

2009-10-22 @ 18:45:08
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0