68 dar kvar till jul =)

Då var de redan fredag den 16 oktober, jag tycker tiden att tiden bara rusar förbi 68 dagar kvar till självaste julafton!Johan har satt en nedräknare på datan :)
Har det hänt något roligt i denna familj då? nepp..
var till villgott i ons så samuel fick leka med Oscar och Melina och jag fick gosa med Sebastian. Pratade även med en läkare där om de nya vaccinet så den 22a ska samuel få sprutan och dom ska ev sänka den till 2 år. Hon tyckte att alla som hade smått hemma även skulle vaccinera sig pga inumförsvaret. och S ska få den för att han har förkylningsastma och eftersom den har satts sig i lungorna på dom flesta så är det lika bra sa hon! så får det bli här i huset !!

Idag blir de jobb för min del åker halv 12 till jobbet och de ska bli skönt även om jag skulle behöva vara hemma och packa men vi kom rätt långt i går ändå. vi plocka ur skåpen och sparade nån tallrik och bestik så torkade vi ur skåpen var eftersom och bakom spis och fläkt ! Ska ta källaren någon dag och de ser jag inte fram emot de blir väl någon vända till tippen skulle jag tro och så har sparat saker till loppis som svägerskan tyckte så vi kunde tjäna en sommar slant i sommar ;) Ne nu ska jag ta hand om en grinig pöjk här hemma vet inte vad han har vaknat på för sida men fel sida är det iaf.
Tack Jenny och Tess för en väldigt trevlig och behövlig kvälls fika i går!


Slänger in en bild från förra vintern =)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jadu, jag var helt rasande vill jag lova...

Tack detsamma =)

Kramar

2009-10-16 @ 09:28:59
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: isabellé

Nej är på hedins :)

2009-10-16 @ 13:54:38
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Urs vad deprimerande med så några dagar kvar till jul :(

2009-10-17 @ 12:00:56
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0