090908

Satt och tänkte på mina planer som snurrar i mitt huvud! håller ju på att göra om lite smått i hemmet som jag har skrivit förut och sagt men planerna i huvudet vill gärna ligga ett steg före :) var med mamma till smb i går em vi skulle till dacapo men de var semesterstängt :( så vi åkte in på anna-panna lingonkanna i stället trodde dom skulle ha mera för hemmet men de var mest leksaker ,första gången jag var dit! men de fanns ju lite saker man blev sugen på! skönt att åka någonstans utan barn (händer inte så ofta) och bara kika i lugn och ro!

Tidigare på dagen så var vi in till villgott och lekte lite och de var super trevligt för de var massa barn där och föräldrar som man känner.. Gick vidare till lekaparken sen upp på stan och köpte fika och tillbaka till lekparken när vi var där så kom Johanna och Kevin vilket var mkt trevligt och samuel blev jätte glad när han såg kevin, och jag och johanna skvallra lite : ) Lena och hennes gosse charlie kom och tant sara , vi åt lite bullar tillsammans och drack lite festis mkt mysigt .. tack för en trevlig em..
Idag vet jag inte vad som händer , Johanna skulle höra av sig senare ! Men nu ska jag ta mig i kragen och göra mig klar! för om de skulle komma någon så skulle dom bli skräckslagna =D haha ...
ha en trevlig tisdag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0