15 septemer

Då var kvällen kommen och jag är super trött även fast jag ej jobbat eller något sådant idag , men har ju setat i lekparken hela dagen! samuels faster och barn kom dit och lekte lite och jag fick gosa bebis vilket var underbart.. Efter en heldag ute och en sväng på villgott så gick vi till mormor så avslutade vi dagen där och hon bjöd på varma mackor som kvällsmat :) gott gott! finns inte så mycket att skriva mer än att jag bokat tid för klippning ,ska klippa av mig allt hår ,eller inte allt men ska klippa de kort som Sabina täck som kom vidare i idol.. hoppas jag bara vågar ;)
skulle leta reda på en bild på henne men hittade bara videoklipp och jag är ju född igår så jag fattade inte hur man la upp ett youtube klipp här på bloggen :) men en länk kan ni få... sabina

Ne nu ska jag kika vidare här på nätet, är så shopping sugen men ska hålla mig ,så jag ska drömma mig bort ett tag sen lägga huvudet på kudden ..Förresten Måste ju skriva ett litet grattis till sofie som fyller 20 år idag och får fira den i venedig :)

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, coolt! HOPPAS du vågar!!!;) Hihi!

Puss

2009-09-15 @ 21:48:37
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, coolt! HOPPAS du vågar!!!;) Hihi!

Puss

2009-09-15 @ 21:48:53
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, va svårt! Båda skulle vara skitsnyggt, platina blont är så jävla snyggt, speciellt om de är kort också!=) Hm, vilket som skulle blir snyggt som tusan!=)

2009-09-16 @ 08:55:05
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0