Fredag.

Då var de fredag och jag är ledig skönt eftersom man jobbar på lördag! Sitter här hemma har nyss ätit lunch och dammsugit och torkat golven skönt att ha de gjort! Mamma ska komma ut och hämta oss vi ska in på bolaget och köpa lite vin tills i morgon då jag ska hem till Sofie vilket kommer bli trevligt eftersom jag bara varit ut 2 ggr denna sommar men aldrig krogen.. sen ska jag träffa min kusin på engel och fika lite vi har massor att prata om eftersom vi nyss fått kontakt vilket är super trevligt , johan skulle ut och åka cross och plocka svamp med tobbe och eric medans vi ränner runt på den "stora" staden!Får se om jimmy var ledig i helgen i så fall skulle han och melvin komma ut så samuel får leka lite när jag jobbar.. Bibbi och Katta kommer ut i kväll och kollar på idol med oss så då blir de lite chips och dipp tror jag ,svenska naturchips gud så gott =D Ne nu ska jag packa ordning Samuels väska och invänta mor och åka in till stan! Ha en trevlig fredag !

Puss o Kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en trevlig helg du har farmför dig! :) Ha så kul! Kram!

2009-09-11 @ 18:10:47
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja=) Hoppas de blir bra bara!

Har ni haft en mysig kväll? Puss

2009-09-11 @ 22:36:45
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: joakim berg

exakt samma här typ:)

var bor du föresten:)?

2009-09-12 @ 02:00:38
URL: http://jockiboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0