lördag.

Lördag morgon och jag är super trött och känner inte för att göra någonting alls idag, okej åka till jobbet kan jag göra för de är alltid lika trevligt.. har varit super sugen på att åka hem till sofie på lite party för jag känner att jag måste få lite egen tid, de har jag alldeles för sällan eftersom jag inte gillar att skaffa barnvalt åt samuel även fast jag inte ska ha barnvakt åt han i kväll utan han ska vara hemma med hans pappa så känner jag mig inte nå taggat ,vet ej vart min lust har tagit vägen, sen känner jag att jag inte behöver dricka jag saknar inte att gå på fester eller gå ut på krogen utan jag trivs med att vara hemma och ta de lugnt sen bara gå och lägga sig .. men jag vet ju att när jag väl kommer i väg och få lyssna på lite party musik så kommer jag ju få en trevlig kväll ned mina vänner..

Ne nu ska jag ta fram kläder och packa ordning arbetsväskan..

Kommentarer
Postat av: bella

ska du på solo idag ?:) det tycker jag, (kan du inte skicka ett kort på han?) :P

2009-09-12 @ 11:53:11
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, vad ska det stå?=)

Ja de kommer nog bli kanon bara vi får de tapetserat snart, i början på oktober blir de av iaf!

Ååh, fan va mysigt! =)

Jag va upp till Jenny en sväng, sen myste vi i soffan i lite bara!

Ha en bra dag på jobbet vännen! Puss

2009-09-12 @ 12:04:12
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Tessa

GRATTIS, du vann!!

Nu vill jag bara att du tar å mäter runt din handled, så jag kan kolla så de passar, vill ju inte att det ska bli för stort/litet... :-) Så får du skicka din adress till mig. om du inte vill skriva den i kommentarer så skicka den i min meny, "kontakta mig" så kommer de till min hotmail... :-D

Grattis igen!! :-)

2009-09-13 @ 21:03:17
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

GRATTIS, du vann!!

Nu vill jag bara att du tar å mäter runt din handled, så jag kan kolla så de passar, vill ju inte att det ska bli för stort/litet... :-) Så får du skicka din adress till mig. om du inte vill skriva den i kommentarer så skicka den i min meny, "kontakta mig" så kommer de till min hotmail... :-D

Grattis igen!! :-)

2009-09-13 @ 21:03:48
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Tessa

GRATTIS, du vann!!

Nu vill jag bara att du tar å mäter runt din handled, så jag kan kolla så de passar, vill ju inte att det ska bli för stort/litet... :-) Så får du skicka din adress till mig. om du inte vill skriva den i kommentarer så skicka den i min meny, "kontakta mig" så kommer de till min hotmail... :-D

Grattis igen!! :-)

2009-09-13 @ 21:03:56
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0