magsjuka??

Söndag och jag möttes av en spya i morse :( Johan gick upp med samuel när han vaknade så jag fick sova lite vilket var skönt,eftersom J lurade ut mig mitt i natten ,när kl var 00.20 så åkte vi ut till E och åt kokosbollar och tjåla lite gojja och gav lite råd ! vilket var mycket trevligt och uppskattat! så tillbaka till i morse då johan gick upp med samuel, så hade han bajjat i sömnen och efter han varit vaken i 5 minuter så spydde han lite ,men johan tänkte nog inte så mkt på de utan gav han lite frulle som vanligt och nu blöja . så vakna jag och jag sov ända till 10.40 så skönt. samuel kom till trappen och sa hej mamma och log och så kom frukosten upp och de stank och de var inte lite heller :( stackars vän.. åkte till affären och köpe proviva och grejjer till han, och han har inte spytt nå mera men lite lös i magen är han , så jag vet inte nå vad de kan vara ?? magsjuka ?? njaee... får väl se vad som händer nu på em..
annars så har jag jobbat och de har varit kanon mycket folk på jobbet och hur kunderna beteer sig är ju helt otroligt nästan som blir lite arg, river och sliter i kläderna ,slänger kläder hit och dit som att de vore deras sista pengar och shoppingdag! hade också en kund som handlat trosor som hon kom tillbaka med för hon ville byta men dom var inte plomberade och då får man INTE byta men de säger ju sig självt,och hon ville inte lyssna på mig så jag fick hämta en kollega så till sluta röck hon åt sig dom gamla trosorna och slängde varorna på disken och gick sin väg,och vi frågar ju alltid om man är säker på strl de sitter liksom i ryggmärgen.. men men de finns då folk till mycket och lite till! Åhh vi har så mycket fint nu så de är sjukt vill liksom ha allt :) men de går ju tyvärr inte.. har bestämt iaf att samuel ska få en FIX overall och ha i vinter dom har fått jätte bra betyg!
Ne nu ska jag betala lite tradera vinster sen mysa i soffan som är klädd med handdukar ifall de skulle bli nå mera !
Ha en toppen söndag och ni får ju inte missa att titta på Ensam mamma söker i kväll kl 20.00 ! :)
Tjing Tjing!

Kommentarer
Postat av: bella

Åh hoppas han kryar på sig :/

2009-09-20 @ 16:04:30
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch! Hoppas han är bättre nu då!:/

Du hittar nog nåt han kan ha på sig, han kommer va jättefin! =) Vi kanske skulle låtsas att sam o oscar är syskon så vi kan ta ett syskonkort på dom, haha!;)

Ses imorn, nattinatt! Puss

2009-09-20 @ 21:34:10
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: jannice

Ja, nog kan dom vara dryga ibland dom små liven, men ett litet leende så är man såld !

2009-09-21 @ 17:01:33
URL: http://flinkfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0