Onsdag..

Då satt man vid denna dator igen : ) Jag tror jag måste erkänna att jag tror jag har blivit beronde av FB icke bra .. Men de kanske bara är en ful ovana att gå in där o kika dagligen...
Idag så var de P-möte och så hade vi en tävling och jag vann ett jätte fint pris vilket var super skoj och välkommet. Vi pratade om gallerian vad de är som händer och sker där, Lilla ängel ska nog flytta ner till EM´s lokal eftersom dom har valt att slå igen och hemtex är fortfarande tomt och vero moda lokalen blir de nog 2 små butiker och då blir de kanske en inrednings butik, men INGET ät klart än men på tal iaf och de är ju bra .. H&M är sugna på att slå upp sina dörrar också men finns ingen lokal till dom =/ men nu har dom börjat diskuterat att dom på ludvika hem är villiga att hjälpa till med lokal bygge .. så håll tummen! HÅRT!!
Hämtade S på dagis och han hade knappt ätit där idag så nu står maten på spisen blir hemma gjorda köttbular med potatismos och sås .. Ska ta fram lite grönsaker och sätta mig att äta ..

Snart är de fredag !!! :)))

Svar till Titti.
Våran chef heter Jenny och bor i hedemora :)
Ja ibland kan de vara så att man känner igen folk men kan inte placera dom..

Kommentarer
Postat av: Berth

Kollar FB under hela dagen, men sitter ju och jobbar vid en dator så det kanske inte är så konstigt, bara 18 vänner så här långt men la upp kontot för en person så 17 mer än jag behöver hihi



Grattis till vinsten :)



Ha en bra kväll med familjen din.

2010-04-21 @ 17:43:47
Postat av: Tessa

Nej då, klepp ur den igår =0) bara MÅSTE ha den, så jävla perfekt den va!!!!!:)

2010-04-23 @ 09:00:56
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: emelie

Ja precis!=) Passar till både vardags och fest ;)

Jag älskar den! Tack för att du tipsa om att jag skulle köpa den..



Ha en bra kväll ni med..

Kram

2010-04-24 @ 19:27:25
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jasmine

HM i ludvika hade varit TOPPEN. Tycker grannen nedanför :) Haha.

2010-05-09 @ 21:21:18
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0