20100814

Sitter hemma hos mamma , och de börjar dofta ljuvligt här i köket.. Mamma ska bjuda på lite gratäng och rökt fläskfilé :) de ska bli mumma de !! Tur jag har min mamma så här dagen efter en mycket lyckad och trevlig vinkväll med dom bästa !!
Idag då? vad händer då? Ska på kalas nu kl 3 för bästa Melina fyller hela 3 år i morgon, gud vad tiden går fort för fort! men inte blir man själv nå äldre :) hehe ...

Ne om man kanske ska sätta på sig ett ansikte och hjälpa mamma att duka lite! Ha en toppen lördag ..

Kommentarer
Postat av: Berth

Nu blev man ju hungrig :)



Låt mig gissa att det är lite segt idag? :)) men det kan det ju vara värt efter en lyckad afton.



Hoppas det blir ett skoj kalas :)

2010-08-14 @ 16:02:30
Postat av: Heidelberger

Låter trevligt, allt jag kan säga nu är att mitt namn börjar på J precis som ditt vackra namn Jonna.Om det inte blir så att våra vägar korsas så hoppas jag att du finner den rätte och blir lycklig :) Hamnade på din blogg av en slump och har följt den ett tag, träffade dig för första gången för nått år sen och ja typ tyckte du var nice. :) ett tips du har inte mig i telefonboken, jaja kram på dig och ta hand om dig.

2010-08-15 @ 01:33:44
Postat av: jonna

Ditt namn börjar på J de är en fin bokstav eftersom en annan börjar på de :)

Jätte kul att du har följt min blogg även om jag inte uppdaterar så mycket.. Men ska försöka ta tag i de igen! Ja jag kan ju tyvärr inte veta om våra vägar kommer att korsas eftersom jag ej vet vem du är:( Ja att finna den rätta vore inte helt fel för vem vill inte de? :) Gud vad du gör mig nyfiken vet du de :) kram på dig ..

2010-08-15 @ 12:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0