Barnvakt och Shopping dag i dag.

Denna vecka har ju bara susat iväg tycker jag, redan Onsdag. Hade Sebastian i måndags medans Emelie fick åka och jobba lite :) Så himla kul för henne att hon äntligen har hittat en vikarie tjänst ! Vi var på villgott första delen av dagen och åt mat och lekte lite men de var ju så super fint väder så vi tog oss ut och gick vidare till den stora lekparken! Samuel älskar att vara där, man märker knappt av han, sen så lär man väl passa på alla soliga dagar och vara ute! Igår så gjorde jag inte så mycket,lämnade Samuel på dagis fast jag var ledig men ville att han skulle få en mjukstart eftersom han varit ledig ett tag nu där i från. För som idag så skulle johan väcka han och dit med han till halv 7! Men han gillar att vara där så för han gör de inte så mycket att bli väckt och få åka dit och leka! Vidare hem och rensa ur min garderob och den behöver verkligen en update, har ju fan INGA kläder nu till hösten så en trip upp på jobbet sen vidare till kupolen får de bli idag och shoppa lite, behöver nya skor till hösten och massa leggings och tights skulle kanske behöva ett par jeans för jag äger 2 par ett par blåjeans sen ett par gråa! Men de är ju så bekvämt med leggings och i dom kan man stoppa in fläsket och på jeans hänger de över :D
Men först idag så blir de att mysa med "mitt" gossebarn Sebastian för emelie ligger hemma på soffan och vilar för hon har blivit jätte förkyld! Så ska ta och göra mig klar så vi kan gå upp till Villgott och leka en stund och äta där sen upp till stan och kika! Han ligger och sover just nu så kanske ska passa på och fixa och dona!
Hoppas ni alla får en toppen dag i de perfekta shopping vädret!
Kramar

Och tack Sofie för hjälpen :)

Kommentarer
Postat av: Berth

Jo bloggen blev fin men märkte det inte ens innan man körde en ctrl + r och förnyade sidan, vänstra bilden är härlig, mycket lycka där :)



Lycka till med shoppingen, hoppas du hittar något snyggt :)



När man var i Samuels ålder så var väl lekparker bland det bästa som fanns, man var ju galen i att klättra och klänga och ha sig :)



Ha det bra nu.

2010-08-25 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0