Kort och tråkigt..

Gud vad jag är dålig på att uppdatera. .Fattar inte varför ?? sitter ju ändå vid datorn ofta tycker jag !!
Helgen har varit helt underbar borsett från att man fick lämna smb i fre efter att fått några smällar, men så kan de vara i bland. Malinda satte i löshår på mig i fre och i går när jag tog ur de så grät jag :( vill ha långt hår, men är på väg iaf de växer sakta men säkert !! :)) Var först hemma hos Malinda och gjorde ordning oss och tjåla skit sen vidare till matilda och sen Rick .. Gick ner på festivalen som var i smb! Kul att de händer något om de blir nästa år så blir de nog bättre ,inte lätt att ordna något så stort när man aldrig gjort de förut ..
Lördagen så hade vi tjejmys hemma hos Linda , de var hon och jag och frida jätte trevligt men de kan ju inte bli annat i de sällskapet ,vi åkte vidare upp på knutsbo där blev de singstar vi var 8 st brudar som sjöng så ni kan ju tänka er hur de lät :D haha ...

Ett kort och tråkigt inlägg blev de men har inte tid för ska lägga gossen för vi ska upp och vara på dagis halv 7 i morgon bitti.. Och efter jobb o dagis blir de kalas för stora Sebastian som fyller hela 1 år i morgon..
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Berth

Du har väl helt enkelt annat att göra när du sitter vid datorn, sitter ju själv framför datorn hela tiden nära nog men bloggar inte alls :)



Varför långt hår? täpper ju bara till avloppet och du är ju fin i kort hår :)



Grattis till Sebastian hela 1 år :) blir nog ett trevligt kalas :)



Ha en bra kväll nu.

2010-08-30 @ 21:14:30
Postat av: :)

Fick du några smällar, stryk rent ut sagt? :O Usch, och fy.



Sen den där "Berth", trevlig typ, men definitivt inte en man vid namn Berth. ;)

2010-09-01 @ 11:08:32
Postat av: Berth

Ehh va?

2010-09-02 @ 18:26:52
Postat av: Heidelberger

OjOj vad menas med fått några smällar? jaja hoppas du mår bra och hmm kram till dig Jonna!

2010-09-04 @ 00:02:15
Postat av: :)

bert är ett mansnamn, så vitt jag vet. och bertha ett kvinnonamn, och jag menade att jag trodde inte att det var en M A N som skrev, utan mer en kvinna som kallade sig Berth! men det kvittar som du skriver, menade inget om det.

2010-09-05 @ 19:31:50
Postat av: jonna

Ja de är det . Men Berth är en karl som skriver och ingen bertha :D vad bra att du inte menade något illa:)

Vem är du som kommenterar om man får fråga ? =)

2010-09-06 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0