100205

God morgon på er ! Idag är de fredag och vad denna helg har att bjuda på vet jag inte . Film och bara mys tror jag ! Funderar på att både lör och söndag klä mig i mjukisar och bara vara :) tänk vad skönt .. Ska kanske vara barnvakt i några timmar på lör men de stör nog inte dom att jag är de i mjukisar .. hihi..

Förresten, hur mkt kaffe i veckan går de åt hos er ? Här köpte jag ett nytt paket i mån em och de var slut i går.. så här går de typ 1 ½ i veckan, de tycker jag är mkt .. Lika med tvspel de står jämt på här, och sporten både fotboll o hockey håller på att bli galen här i bland .. Önska jag hade en tv i sovrummet, visst kan vi fixa en tv in dit med då får jag inga kanaler , men samtidigt vill jag inte ha en tv där inne :)
Tänk om du var Ledig i dag S då kunde vi spela WII ..
Ne nu ska vi göra oss klara att gå till villgott och möta emelie,melina och seb.
Ha en kanon toppen dag ..
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar! Ja visst är dalahästarna fina! På turistbyrån!

2010-02-05 @ 12:37:34
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lite kanske! Dom kostar 300kr styck. Finns i svart/vit också

2010-02-05 @ 20:46:14
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0