20100210

Igår var Johan på Intervju, dom skulle höra av sig i veckan eller början på nästa om han får de eller inte , en till skulle dit idag ! Men han sa att de kändes bra iaf och hade sagt att han ville ha de ... Emelie O de var tydligen där din mamma jobbar : )

Undra vad vi ska göra i dag mer än att hämta riktiga halstabletter till pappan här i huset hans hals har typ vuxit igen på han ! Kollade på Vinterspelen i går fan de var ju bra ju, underhålling! var längesen dom visa något bra på tvn tycker jag, är ju bara skit jämt .. och såg att 4an ska börja med nå liknande som arga snickarn. härm apor :)

Ne nu blir de frukost sen ska vi se vad vi ska hitta på. Villgott kanske om de går att gå ute annars får de väl bli pulkan..
Tjing tjing ..


Kommentarer
Postat av: emelie

Hihi =) va skoj ! Hoppas han får de!

jag håller tummarna, kram

2010-02-10 @ 11:27:45
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken fin blogg du har. Jag blir lika full i skratt varje gång jag ser Samuel. Han är så lik Alexander =) Vad fin du blev i håret när du klippte av dig det. / Therese

2010-02-10 @ 16:03:38
URL: http://therese83.bloggagratis.se
Postat av: emelie

Hur blir de i samuels rum??

Ja jag tror de kommer lbi bra!! Kan inte bli sämre än de vi hade innan.. haha :D



Kul o ses idag, trots att jag var lite frånvarande, mycket att tänka på!



Puss o kram

2010-02-10 @ 19:00:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0