Alla Hjärtans dag!

Idag är de söndagen den 14 feb vilket innebär att de är alla hjärtans dag !
I den här familjen gav vi varandra en STOR kram och en Puss och sa att vi älskar varandra ! Inga presenter här inte, mkt gulligare och man blir mer glad om man bara får de som en överraskning när man inte är beredd på de och mer uppskattat är det ! Men tycker abslout inte de är nå fel att ge bort en gåva på en speciell dag ! :)

Går dagen var jätte bra , och TACK TACK Emelie och Stefan för eran fina present , den var den BÄSTA ! men de kanske ni såg eftersom jag börja gråta :) Sofie och eric kom över på lite middag och en Wii kväll, och jag o S vi var ju bäst vi körde 6 matcher i bowling med E och J i ett lag och jag och S i ett och vi vann dom 5 första matcherna,tillsut så lät vi dom vinna den sista så dom inte skulle vara allt för ledsna och sova oroligt :D tack alla som var med mig på min dag .. !

Nu ska jag göra mig klar och invänta S och E , vi ska passa på att gå ut o gå i solen när den är framme..

Ha en bra alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0