En seg dag!

Sitter här hemma , tycker denna dagen har gått så segt ! Känns som att tiden har stått stilla ! Tur att Sandra kom förbi för henne har jag saknat ! Och glad blev jag att vi fick prata lite och nu håller jag verkligen tummen för henne! Emelie och Sebb kom förbi och umgicks med oss så att S skulle få sova ! och gud vad jag Gillar den bebisen han är verkligen något spec för mig ! tänk att man kan känna så för andra barn!
Sitter nu här i soffan har myst med gossen och en film i väntan på att J ska komma hem från ABB, hoppas han kommer med glada besked och säger att de gick strålande .. Sofie har fått mig att titta i HM katalogen också, jag som inte gillar dom bara åt samuel , men nu har jag hittat lite smått o gått ;) så får se hur jag gör eller om jag ska kolla på jobbet först ! :) Jävla dig sofie :P

Måste ju ha begravningskläder också till både mig o J , HMM ! ?

Förresten , Hur ska ni fira alla hjärtans dag ? Vi ska nog bara äta god mat och mysa till en film och fira min födelsedag o alla <3 dag samtidigt!

Ne nu ska jag gå och förbereda lite mat , Tobbe skulle också äta här tydligen. När johan börjar jobba igen, gud så skönt de kommer och bli :)
Ha en fortsatt trevlig tisdag.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så söt!:) <3 Mer tid med varandra kommer vi ju få, HOPPAS jag!;) Puss

2010-02-12 @ 12:47:57
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0