:´(

Då var de 1 feb och den starta med en bra natt(utvilad) men en tidig morgon och massa gnäll av gossen. Johan gick upp vid 11 för han skulle i väg och träna men så blev de inte :( utan hans far ringde och sa att farfar dog i natt av en hjärtinfarkt :´( vi får se det posetivt att dom var här i helgen och hälsade på så allt har nog sin mening .. men de bara kom. så idag är de en ledsen dag här hemma .. tur man har lille gossen iaf ..

Annars så är de bra med oss, helgen har varit toppen. I fre blev de lite cider och folkan och lördag mysdag med nära o kära och avslut med en film(my sisters keeper,en jag kan rekomendera) med S,E och S och E och Johan såklart .. mycket trevligt och jag är glad för min väns skull för de som har hänt henne :) good luck och de är såå KUL ! sen har jag en önskan som jag hoppas blir sann, jag håller tummen S och de vet du,allt skulle bli så kul o bra då om de blev så.. hihi ..
söndag bestod av loppis vilket var jätte trevligt , så nu blir de att samla ihop mer saker till den som ev blir i mars! jag o Emelie stod brevid varann och vi fick ihop en hel del. och med tanke på att vi nästan bara hade barnkläder för 10kr/st..

Ne nu blir de att handla och sen hem till älskling och bara finnas här för han.. Och sven , en helt underbar man vila i frid ! <3


Kommentarer
Postat av: Isabellé guld

Usch då:(

2010-02-02 @ 21:39:13
URL: http://isabelleguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0