Söndag.

Då var ännu en vecka snart slut ! Och hur har helgen varit heöt förjävlig enligt mig. Inte kunnat vara ute någonting och lekt eller gått! Gick till ICA själv i går och skulle handla lite men fy fan vilket skit väder blåste as kallt och snön yrde omkring. tur att jag lämnade samuel hemma för de är nog inte så bra för dom små att vistas ute! Det brukar ju var slask nu ju eller iaf börja bli varmare , men J sa i går att förra året var de också mkt snö så allt är väl förskjutet! Nu vill jag ha vårkänslor som jag hade förra söndagen när vi var ute och gick i 2 timmar med E och S .

Mamma ringde , vi ska ta en vända till dollar och kika lite så man iaf gör något för man kan ju inte städa dygnet runt,sen tror jag S skulle baka så vi kanske går dit för en gångs skull på fika nära o bra hihi. så vänta inte 2 år till sommaren blir bra ;) ! Måla lite framåt em ska jag nog göra .. undra om hatthyllan ska få lite färg?!

Ne nu lär jag ta något och stoppa i magen. Ha en bra söndag alla så bjuder vi på denna "normala" bild på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0