Torsdag.

Torsdag och veckan lider ännu mot ett slut ! Veckorna verkligen rusar förbi, men just nu gör de inget för då blir de snart vår :D och de vill jag verkligen ha nu. men de känns som att den är långt borta. Dom säger att ett snöoväder ska slå till i helgen och de vill jag inte de räcker med den snön vi har ! trött på snön nu vill ha lite vår känslor i kroppen så som de var i söndags då bubbla de om mig av lycka! :)

Idag har vi bara tagit de lugnt här hemma och inte gjort mkt mer än att dammsugit och ätit lunch. J är och jobbar och de känns skönt tycker jag . så man får längta lite och hinna sakna .. nästa vecka blir han hemma sen börjar han jobba på ABB för han fick jobbet 2 skift :D jippie grattis till han ! Och på Lindex börjar de verkligen hända saker och de kommer blir så BRAA! i går när jag jobba så blev dom klara med nya lagret och rivit en massa väggar och toalett ,dekrum och nya kontoret är snart klart !! 25 mars är de inviging och öppet till 20.00 !

Ne nu ska vi göra oss klara och gå ut en sväng och så ska vi möta upp mamma och in o kika på Vitt o Vackert. i morrn blir de bad med Emelie o melina och en sväng till blg på em..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0