100106 skriver man så?=)

Då har de gått 6 dagar på de nya året och 2010 började ju med att vara skit kallt ! :( Brr.. Men de finns väl inget dåligt väder bara dåliga kläder, men vem vill gå ut när de står att de är 25 minus ute ? inte vi iaf . Och då måste man ju ha rånaluva på sig så man inte förfryser sig om ansiktet.. Får se hur länge de vara denna kyla, vi kanske är på väg mot istid?! så när de står 10 minus så kommer vi nog inte ens tycka att de är kallt..

Vi hade de super trevligt på nyår , vi åkte ju till jobsbo på fm och lagade mat tillsammans och pysslade med barnen och de vi åt var ju så himla gott.. Vi gjorde en sås på creme fr och färska championer och en utan till barnen/mig så baka vi in det i fläskfilé och smördeg och in i ugnen sen hazzelbackspotatis till och gorgonzola sås bla. sen sallad och bröd så himla gott så ni kan aldrig ana .. så blev de lite monopol när barnen lagt sig . Så skönt att vakna upp första dagen på de nya året och må bra .. var kvar i smb ända till på lör då for vi hem och hade elsa med oss , och de gick kanon bra ! så suget efter en till avtog när man fått myst med den lilla tösen som blir 1 år nästa månad, men hon känns äldre eftersom hon gått sen hon var 9 mån!

de har väl inte hänt så mkt förutom att jag har ont i magen,har inte kunnat B på en vecka nu ja jag vet de kanske är äckligt att skriva men de är ju min blogg som sagt . och plåspennorna som S fick av tomten var populära så tur vi har dom nu i de kalla vädret.
På lördag ska jag på bröllop , och vad ska jag ha på mig ???? panik har jag inget alls som passar bra . kan man ha svart på bröllop? hmm..

Ne nu ska vi bygga lite tågbana med gosse liten.. Ha en kall onsdag, här i kväll blir de tända ljus och into the blue 2 och popcorm! Kram kram




Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja jag funderar iaf på att ha samma färg som jag har..

Men klippningen är skit svår, vill inte ha för kort.

Vill kunna ha tofs..

Ja de var super trevligt igår, tack själv.. :)

2010-01-10 @ 18:58:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0