I morgon bär de av!

Ne nu var de ett tag sedan jag skrev . Varför de ? har ju varit in och tänkt flera gånger att nu ska jag skriva ett inlägg så när jag börjat så har jag tappat bort orden helt.

I morgon är de fredagen den 9 juli och kl 10.30 så går mitt flyttlass , de är lite blandade känslor men de känns bra , tror de känns bra för J också denna gång. Förra gången så grät jag bara gud vad jag grät. och J också men denna gång går de bra och vi pratar mycket och är INTE osams på något vis och de känns jätte skönt! Klart man vill bo med S pappa men går de inte så går de inte tyvärr och vi har försökt en gång förut så för allas bästa så blev de så här! Samuel är glad just nu för att han ska ju få 2 st rum som hans bästa Melina har . Men sen vet man ju inte hur de blir när de verkligen blir verklighet, men han har varit med och kollat på nya rummet och berättat för mommo och andra att han ska få en vit soffa hos mamma och sen ha blåa gardiner på sitt rum!
J ska börja ha samuel,så vi ska ha varannan vecka och klart de kommer kännas jobbigt,men första veckan kommer nog bara rusa förbi dels för att jag jobbar mycket sen vill jag göra så allt är klart till prinsen kommer hem till sitt rum hos mig! Är nöjd med mina köp iaf, de blev ett vitt bord med 4 stolar, kan även ha 6 st men får se om man köper 2 st sen från jysk och en vit ektorp soffan från ikea. Har haft så gulliga vänner under denna tid som har stöttat mig och hjälp mig med saker och ting .

Ne ska fortsätta packa de sista,håller på med mina kläder och skor och Samuels Saker som ska med mig, sen får han väl ta fram och tillbaka mellan oss de han vill ha med sig!


Bordet

Soffan

Kramar !


Kommentarer
Postat av: Emelie

super fina möbler :)

gillade bordet.

Tror de kommer gå super bra ska du se, nu kommer ni ju må bra allihopa också :)



kram

2010-07-08 @ 22:04:58
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej!! Vad fint bordet var! Vart har du köpt det? Kostade? Ska ju oxå ha ett nytt, så man är ju lite nyfiken vad saker är köpta o vad det kostar. Hoppas allt är bra. Kram Therese

2010-07-12 @ 09:46:11
URL: http://therese83.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0