Vart är du solen?

Lördag och jag hoppades att jag skulle vakna av att de skulle vara strålande solsken men så var de ju inte.. Var taggad på att ställa mig och steka pannkakor och ta med till stranden! Men de skulle tydligen klarna upp framåt kvällen men vad hjälper de mig nu.?

Gårdagen gick jätte bra, vi var klara med allt när kl var 1, så nu står allt där borta och väntar på att jag ska komma dit och göra ordning de och de blir i morgon. Eftersom jag ska sova här hemma hos J hela helgen. Så på söndag har jag lite att stå i , borra och greja !Men de ska nog gå bra , vi tjejer klarar ju allt.
På kvällen gick jag över till Emelie en sväng och då var Emelie O de och de var super trevligt och sitta och tjåla lite gojja ,synd att hon var hungrig och hade en familj som ville ha mat ;) hihi.. Men vi får ändra på de och träffas lite oftare vi brudar och ha lite egen tid och laga lite mat.

Ne om man ska göra sig klar , Sam sitter och kollar på madagaskar så ska passa på att fixa lite..
Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Berth

Hejsan



Skulle gärna ta lite kyla nu, tänk att få gå och lägga sig i ett sovrum som inte är 24-26 grader varmt :)



Lycka till med borrandet, om du behöver hjälp kan jag be mina hatade grannar, dom borrar typ 3 dagar i veckan så dom borde vara experter :)



Ha en fortsatt bra dag..

2010-07-14 @ 13:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0