Ny vecka nya tag.

Måndag kväll och gossen är i säng och solen skiner fortfarande..

Denna måndag säger jag bara , fick ett jätte tråkigt besked idag, så de kom en tår men kul för den som de gäller och tankarna kom, vem ska de bli ?? Och kommer man kunna prata med de mesta med henne och och ja en massa snurrar fortfarande ... En tant ramla på jobbet så hon fick ett jack på sidan av pannan . En sak var bra iaf de var att man har 2 nya skjortor i garderoben en jeans och en vit med jätte fina knappar :)

Samuel har varit hos Emelie och lekt med M och S sedan 13.00 hon tyckte att han skulle vara där och ej på dagis så gick dit kl 16.00 när jag slutade och hämta han! I morrn är de jobb igen så jag ska gå ut och slänga i hop en matlåda! sen lägga mig i soffan och njuta av tystnaden!

En av skjortorna! Men den är mer cremevit och mkt finare i butik och på :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

gud vilken fin shjorta =) den kommer säkert passa dig perfekt =)

2010-06-21 @ 22:22:30
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oj hoppas de inte var ett allt för tråkigt besked :/ Kram!!

2010-06-29 @ 11:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0