Måndag.

God morgon..
Idag är de dagis och jobb som står på schemat här hemma, nu kommer de bli en sådan där kul vecka igen där man knappt kommer att få träffa johan, han jobbar em :( Men idag är jag då utvilad iaf kan man säga. Somna vid halv 10 och vakna av mig själv halv 9 och låg och drog mig till 08.40 gick upp in på dass och nu sitter jag här ska väcka lilleman och äta frukost snart.. han somna vid 19.30 i går och sover än.. de tar på krafterna att leka med kusinerna:)

Har förstått att de är många som tycker att de är trångt inne i våran nya butik, ja de kanske de! Dom som gjort den nya floorplan som gäller för våran butik har ju gjort den för första gången så vi blev som ett projekt och dom har setat och skrivit ner saker man kan göra bättre till nästa butik som ska byggas om.. De är ju liksom indelat i olika "rum"  och så ska de ju vara .. men jag gillar de :) kanske för att jag blivit van! Ne nu finns de ingen tid till att sitta här, väcka S och ta en dusch o äta frulle .. Ha en bra dag..







lite bilder..

Kommentarer
Postat av: Berth

Lustigt för jag tycker från bilderna i alla fall att det såg ut att vara rymligt, gillar den lite mörka stilen i delar av butiken.



Kanske behöver man vara i butiken bland folk för att uppleva att det är trångt.

2010-03-29 @ 13:53:04
Postat av: Hanna

ja de är väl tyvärr så.. jag har inte ens kikat in nya gallerian än, får ta o göra de nån dag.kram

2010-04-07 @ 16:00:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: tess

åh vad fint det blev =) Men jag håller med dej, nya floorplan gör att det blir jättetrångt på vissa ställen... :/

2010-04-09 @ 22:10:33
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: Sofie

dags för uppdatering =)

2010-04-12 @ 11:07:23
Postat av: isabellé

Jag har faktiskt inte hunnit varit in i butiken än men måste kika nån dag :D Det nya blev säkert jättebra!

2010-04-14 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0