slut på denna v.

Då var de söndagen den 7 mars och nu är de nära för Samuel och hans inskolning.
J är och tränar med Tobbe. Och Gossen sussar, han har blivit jätte snorig så hoppas inte han blir sjuk nu när vi ska skola in han. Han har ju inte varit sjuk sen i sommras jo lite varm i nån timme efter andra svinsprutan.. peppar peppar! Så håller tummen hårt.

Idag vet jag inte hur de känns, mår inte så bra tårarna är inte långt borta. och de känns som att jag ska få igenom detta än en gång fast de inte är jag som gjort något men får ta smällen, orkar jag de ??
Sen när man inte får så mkt stöd från den man lever med, för de är ju samma visa nu igen bara tvspel o kompisar hockey o fotboll, visst jag gillar att vara i ishallen o kolla med familjen.. men J gör aldrig något med oss hans familj,tror han fick lite skuldkänslor och de kan han dock ha för han sa att han skulle ta med S och bada i morrn men de tror jag på när jag ser det ! Så jag hoppas han fatta idag när jag lättade på hjärtat , annars sitter han där igen och de vill jag verkligen inte för jag älskar han o vill leva med han och ge ett syskon till sam från hans gener. så nu hoppas jag på ändring för han är ju helt underbar annars och en sådan bra pappa och hjälper till, han lagar mat och jag städar men de är helt okej! :)

Anki o Johan var här med barnen i lör de var mkt trevligt att dom kom förbi på en fika.! På kvällen om sandra och hennes underbara prinsar på besök , O ville inte ens gå hem men nu vet sandra iaf vad hon ska köpa åt Han i 2års present . hihi...
Ne nu ska jag lägga mig i soffan o kolla på 4an jippie , hoppas dom från Felia kommer i veckan o fixar så vi får tv o internet igen, för nu tjyvar jag ..hihi ;) dumma mig!


Lite mys i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0