20100322

Oj gud så länge sedan jag gjorde ett inlägg här . Så ska väl knopa i hop ett nu hade jag tänkt!
Här har de varit full håll igång kan jag säga , jag jobbade hela förra veckan skulle ha varit ledig i lör för att städa o tvätta här hemma men så blev de inte utan lite jobb med marianne ,petra och margit ett stört skönt gäng :) Petra kan verkligen få en att skratta.. Haft inskolning eller hade fortfarande och de går verkligen jätte bra även om vi inte riktigt är överens med fröken som skolar in. På tors denna vecka på den 15e dagen då ska samuel få äta där för första gången och jag ville att han skulle äta där i tors o fre förra veckan alltså på den 9e och 10e dagen men de tyckte inte hon, hon sa att de inte var så viktigt de där med maten sen sa hon att jag skulle ställa mig på knäna så att jag kom i samuels höjd och såg allt ur hans vinkel ,men tills slut fick vi iaf lämna han där första gången i fre och de hade gått jätte bra ! imorrn blir de inge dagis för hans del men på ons går jag dit med han medans johan jobbar..

På tors är de äntligen invigning av våran nya och FINA butik!! Ja hela gallerian ska väl öppna då ! Öppet mellan 11-20 så vi ska vara där 8 på morgonen och så stänger vi 20.00 så de blir en LÅNG dag så måste hitta några sköna skor att ha på mig . Funderar på att ha några först på morgonen sen kl 11.00 när dom röda banden klipps att byta till några andra snygga ;) Svårt också att välja kläder till öppningen.. men nu är de klart iaf de blev ett par jeans en kort skinnkavaj och sen en one size tröja, vi får ju inte ha lika kläder på oss så de var svårt sen har vi så mkt FINT nu inne i våran FINA butik !

Ne nu vet ni att vi lever iaf här hemma. Tänkte jag skulle ta ett kort och lägga ut på min fina stege jag fick i present när jag fyllde år !
Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0