20101010

Söndag i dag och nu håller jag på att längta ihjäl mig efter min älskade prins, även om jag träffade han en snabbsväng tidigare idag och har haft han en hel del den här veckan så bara längtar jag till i morgon då han är min en hel vecka och jag får vara mamma igen.. Har inte så mycket planer för denna vecka förutom biblioteket någon dag för att lämna och låna nya böcker, tänk att de redan gått en månad sen vi var där . Vart tar tiden vägen? hinner ju knappt med !
Någon dag i veckan måste jag rota fram min fula vinterjacka eftersom jag beställt en men den kommer 10 dec och jag börjar frysa nu i min skinnjacka den går ju att ha dom dagar de inte är så kallt ute ..
Nej nu ska jag nog kolla om emelie kommit hem från sin syster så jag får gå dit och tjåla lite skit om helgen hhiihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0