20101011

Idag har jag spenderat dagen med min "sambo" och barnen. Samuel har verkligen varit på test stigen idag men de brukar vara så första dagen han är hos mig, men idag så var de verkligen lite extra.. Så han och Melina har bråkat en hel del. Men de har ju inte bara varit bråk utan glada miner också :)

Tog en vända på stan och jag kände att fan de saknas lite butiker i denna stad sen skulle den vara perfekt.
H&M , Gina och sen skohuset eller skopunkten sen skulle iaf jag vara nöjd klart man vill ha massa massa mer som bik bok och kanske en stor leksaksaffär men några till stora kedjor så. Och ett lekland!!! Synd att man inte var rik för då hade jag köpt massa saker och öppna nå skoj i en lokal till barnen , för de finns ju inget att göra med dom förutom lekparken villgott badhuset och bibblan! eller vad gör ni med era barn ni som går hemma???

Tog lite kort på samuel idag också, Tack så mycket Sofie för dom fina korten som du tog vi får planera in en dag och gå till nå fint ställe och ta på han , och de skulle vara kul att få med bästisarna och ha ett med sina gudföräldrar :)

Blev Kyckling med Thaikrydda och cocosmjölk till middag de var faktiskt jätte gott men till nästa gång så ska jag hacka i lite paprika och grejer :)

Här kommer de lite kort på min mini man..






Kommentarer
Postat av: sofie

åh vilka fina bilder :)

2010-12-22 @ 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0