fre den 13 i går?

Kollade flera gånger i går vilket datum de var om de inte var fredagen den 13 för jag hade verkligen en otursdag i går , jag tror allt hände i går .. Brände mig, skar mig ,skar upp där jag brände mig , tappade klacken på min sko och sen efter vi hade handlat så tappade jag påsen så mjölken gick sönder :) haha kan ju bara skratta åt de idag men de var bra drygt i går.. men ändå var mitt humör på topp =)

Då var snart denna tisdag slut ! Vi sov rätt länge i morse och låg i min säng och mös en stund innan vi gick upp och åt frukost , och den började vi med att Samuel spillde ut en stor mugg med Oboy, så de var bara att börja torka :) så man vakna ju till iaf.. Sen blev de villgott och bibbla för att låna nya böcker och denna gång blev de massor med bra böcker som vi kan läsa på kvällarna .. Skulle egnetligen har varit med på soppkvällen på villgott i dag men då bjöd vi hem Fatima och Milo hem till emelie i stället på pannkaka ,vispgrädde och glass så nu sitter vi här och kvällsmyser med alla barnen..
Jag och Samuel ska sova kvar här i natt för de visades sig att Sebb har fått en hörntand och fått feber så ska passa han i morgon för emelie ska jobba och hans far är ledig men skulle spela paint ball!! Så tur att jag är ledig som kan hjälpa till..

Ne nu ska jag vara social med Fatima och Emelie och alla barnen !

Kommentarer
Postat av: Berth

Usch skära sig är ju inget vidare, och bränna sig är ju inte direkt skoj det heller, hoppas det har läkt nu.



Hälla ut mjölk dock är ju rena hädelsen :)) bästa drycken nånsin :)



Ha en fortsatt bra dag.

2010-10-13 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0