hel dag på villgott.

Igår så fick ju jag känna på hur de var att ha 3 barn. Och de gick ju verkligen jätte bra :) Dom var så snälla mot mig. Men de roliga var ju att Melina gick in på stora toaletten och bajsa och Samuel på den lilla och bajsa och givetvis så börja Seb att tröttna och ville vila eller att jag skulle bära han när dom satt där inne , och tror ni inte att dom ropa FÄRDIG samtidigt haha :) Men båda blev ju rena och seb fick ju gnälla lite för kunde ju inte ha han på armen när jag hjälpte dom..

Idag har vi spenderat hela dagen lång på villgott hade en liten träff där med massa mammor och barn och somnar inte samuel som en stock inatt jaduu då är de nå fel för de har gått i ett och inge bråk. verkligen jätte skönt!
Beställde en klipp tid till samuel hos frissan, så den 25e ska han klippa sig så han blir fin i håret till dagiskortet som dom ska ta den 27e.
Ne nu ska jag lägga mig på soffan i 5 minuter och slappna av är helt slut i huvudet efter denna dag . Sen blir de fläsk och löksås med potatis ;) mumma !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0