De blev blått.

Då har man röstat och detta är över nu, och de blev blått! :( inte de jag ville men jag gick och rösta och försökte få någonting annat men, jag som är så liten här i världen kan ju inte göra så mycket åt det! men gjorde ju vad jag kunde iaf! :)

Helgen har varit helt underbar med massa mys med min mini man.. På lördagen skulle samuel åka ner och sova hos sina kusiner och leka en massa men de blev inte så, så han fick sova hos mamma för jag hade planerat in att basta och bada tunna eftersom jag trodde att han skulle åka i väg med sin pappa som dom hade planerat. Men de gjorde inte samuel så mycket att han fick sova hos sin älskade mommo i stället. Dom hade haft de så mysigt så...
Hämtade han vid lunch i går så vi åt hos mamma sen tog vi cykeln och cyklade upp till stora lekparken och lekte en massa och njöt av den underbara höst solen!! Om man får ha sånt väder varje dag tills snön kommer så kommer jag inte klaga över vintern, för vintern är inte min grej, bara över jul och nyår sen får de gärna bli vår igen :)

Idag är de jobb som gäller , men innan jobbet blir de en fika med Frida. slutar kl 18.10 så då är de väl bara att åka hem till sin tomma lgh och sova för att upp och jobba kl 08.00 igen.. de är så tomt och konstigt dom första dagarna utan min prins. men snart är de måndag igen och då är han hos mig! :)
Hoppas ni alla får en jätte bra måndag .. Kram

Kommentarer
Postat av: Berth

Hejsan Jonna



Blir vintern som den förra så är det ju kanon, tycker om när det är kallt och mycket snö :) slask eller regn på vintern är inget vidare alls däremot :))



Låter som om du hade en bra helg, var ju ledig fredagen själv så fick en extra dag och det är ju alltid trevligt, och rösta har man gjort, blev på M lite svårt är det tycker alla partier säger mer eller mindre samma sak.



Ha en bra dag :)

2010-09-21 @ 10:04:04
Postat av: sofia

haha ja det har du rätt i - varenda kotte frågar "har den kommit än?!?". Men det är klart att folk är nyfikna :)

Ja, det blir nog denny som får "äran" att skjutsa till förlossningen när det är dags, så du får nog reda på det snabbt ;)

Tusentusen tack, kram!

2010-09-23 @ 21:31:29
URL: http://sofiaand.blogg.se/
Postat av: sofia

haha ja vi ringde igår ikväll för att se hur snabb han är på telefonen,när det väl är dags. Det hann knappt gå en signal innan han svarade, så det känns lugnt, haha!:-D

Jag har faktiskt funderat på om det skulle funka att ha med lillen på någon lektion ibland, men jag tror faktisk att jag bara ska vara hemma nu, och bara vara med våran lilla bebis. Så tar jag skolan sen! bebis går först :-)

KRAM

2010-09-24 @ 17:51:04
URL: http://sofiaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0