fullt ös medvetslös

Måndag och jag har inte gjort ett inlägg på hela helgen! Men vi har haft Besök konstant hela helgen och jag har även hunnit med att jobba!
Ifre var Sofie o erik här som jag skrev tidigare. Vi åt god mat och spelade lite ytazy och kollade självklart på BB och åt lite godis..
I lör gick jag till jobbet och fan vad tråkigt de är att gå när man ser J och S krypa ner i soffan och bara mysa under en filt! De var min tredje lördag i rad som jag jobbade men skönt på söndagen och veta att man inte behövde gå till jobbet även om jag älskar mitt jobb.. men med två söndagar och tre lördagar på rad får man säga så ;)
Efter Jobbet i lör så mötte jag upp Emelie och barnen vid Ica vi handlade lite potatis och lite annat smått och gott sen vidare hem till oss för att laga lite mat och umgås som vi gjorde förr ,för nu på sista tiden har de blivit lite=( Svägerskan kom också med alla 3 ungar så de var fullt hus här hemma i våran lilla trea med 6 barn och 6 vuxna men de var väldigt trevligt! När E och S skulle gå hem med barnen så ville inte M följa med så hon fick sova kvar här hos oss för första gången :)) Och självklart så gick ju det jätte bra men hade inte förväntat mig något annat heller! E skulle ju ändå jobba så då fick Stefan ha Sebb lite för sig själv o mysa med han och M fick leka ostört med samuel utan lillebror! Så även söndagen bestod av ett hus fullt med ungar och vuxna då stefan kom till lunch med S och Linda och barnen kom också  så i går somnade jag sittandes i soffan när kl var 4 trevligt sällskap man var men tur att Linda hade sin bror och barnen lekte;) Så fullt ös medvetslös hela helgen har de varit, men jag älskar ju när de är folk runt omkring mig!

Det finns ett hus i Jobsbo som jag vill bo i, men inte johan som är till salu!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hur mycket kostar Johan?

2011-04-04 @ 20:22:48
Postat av: jonna

Noll kronor :) jag hoppas att du förstod att jag mena att johan inte vill bo i huset som är till salu..

2011-04-04 @ 20:37:07
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Lisen

Jo jag förstod, ville bara skoja till det lite, ditt syftningsfel bjöd in till det. Hoppas du inte tog illa upp?

2011-04-04 @ 20:57:23
Postat av: jonna

Nej nej herregud klart jag inte tog illa upp :)

Kul att man kan roa andra i bland.. Men jag när johan är till salu så säger jag till ;)

2011-04-05 @ 09:23:13
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0