Träning står på schemat

Sitter här och ugglar och ser att klockan börjar bli mycket! Så det är väl dax att byta om och göra sig redo och gå upp till måbättre och köra lite bodystep med Sofie får se hur de går är ju så himla tät i näsan och tjock så på nätterna kan jag knappt andas så J har sovit på soffan stackarn för han kan inte sova för han säger att jag låter som en 200 kg man som ligger i sängen!

Annars idag så har vi haft de bra , har uträttat en massa ärenden och lekt i lekparken! Men mina ärenden var till ingen nytta visade sig på EM! Men men hade jag inte gjort dom så hade väl de varit åt andra hållet i stället!

Samuel blockade blommor från buskar som jag fick av han .. Tur att de är tanken som räknas !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0