Helgen redan slut..

Söndag morgon och vart har denna helg tagit vägen?? Men jobbade ju hela dagen i går så de är väl därför de känns som att helgen var kort .. Tror kl var 21.15 när jag gick och la mig i går , var så himla trött jag som hade planerat att jag skulle kolla på en film men så blidde de inte .. Men så skönt att få sova :)
Men hann iaf med lite lördags mys med prinsen , vi åt ostbollar och godis och drack loka sen kollade vi på Shrek ,så när kl var 20.00 då var filmen slut och jag skulle gå in och läsa för han som vi gör varje kväll men han borste tänderna sen sa han när jag skulle krypa ner i sängen,mamma de är tråkigt och läsa så du behöver inte .. Så jag gick ut men hann inte mer än att säga våran ramsa vi säger varje kväll innan han sov :) De var en gossen som var trött, de tar att vara hos Mommo en hel dag och busa.. (han var där medans jag jobbade)

Igår på lunchen så kom emelie in på jobbet , så vi gick en vända på stan.. Hittade en Pippi tröja inne på jack&jones som jag vill ha , men fanns ju inga strl kvar :( men dockan i fönstret hade L så dom kanske är små i strl??
Hittade även ett par kuddar inne på Nova hem men dom kostade ju 199 kr st och vill man ha 2 st så blir de 398 och jag vet inte om de är lite dyrt för 2 kuddar ?? är de ?? Hittade en hissgardin också , den önskade jag mig av mamma i födelsedags present, fyller ju 25 om prick en vecka :)

Har lite planer nu för hemmet hihi, är faktiskt lite roligt.. vill måla min kista vit men orkar inte tycker de är så tråkigt att måla så den får väl förbli brun ett tag till, har ju börjat måla ett par ljusstakar men tröttnade .. Kanska ska ta och Fråga Emelie om hon vill hjälpa mig ;P

Om man kanske ska ta och stoppa i sig lite frulle , hoppa in i duschen sen ringa stefan och gå och leka med han och barnen medans Emelie jobbar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0