20110226

Lördagen är snart över ! Man hinner ju knappt blinka fören helgen är över känns de som! Jobbade idag och det känns att de var löningshelg för de var inte en lugn stund men de är ju roligt :)) Handlade 2 par byxor åt mig själv och de behövde verkligen jag för jag får jämt runt i samma svarta leggings känns de som ,så nu fick de bli ett par sand färgade jeans och ett par jeans leggings. Samuel fick en ny pippitröja köpte i strl 110/116 visst den är lite lång i armarna men känns så onödigt att köpa 98/104 som sitter preics.. Våran stora kille!

Går kvällen hemma hos Moa var jätte trevlig och lugn. Vi var 5 st tjejer som tog något glas vin och öl och satt och lyssna på musik och hade allmänt trevligt.. Vi tänkte gå ut och dansa men jag skulle upp till jobbet, emma hade varit vaken sen 04.00 Moa skulle på hockey med elias, Cia ville på folkan men de var ju inte öppet men Sofia hon var bra sugen på att dansa loss :))

Nu sitter jag här i soffan, ska snart tvätta en maskin tvätt , J ska lägga Samuel sen ska vi äta chips och dipp och bara mysa och titta på film.. I morgon blir de 2års kalas för Elsa!

Ha en trevlig lördag kväll alla ..

Denna tröja fick sameul .. Jag älskar den!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Så du har oxå varit på tjejfest =) Ja det är trevligt. Skönt o komma ut lite. Japp jag fick tröjan. Hade gärna velat haft den gröna =( Men den andra var oxå fin. Var så fin grön färg tyckte jag. Kram

2011-02-27 @ 20:44:12
URL: http://mammatill2storatroll.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

De där tröjorna är så fina!

2011-03-01 @ 21:57:44
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0