3 jan..

Idag har jag fått hem min älsakde prins , hämtade han på dagis idag. Han låg och sov när jag kom så lät han sova en stund! Han som inte brukar sova , så då behövde han de!!
Nu sitter vi hemma hos Emelie , barnen leker och ska snart fika samuel köpte med sig dora kakor! :) De var poppis kan jag säga ..
Idag på em ska jag försöka tvätta och rensa bland samuels leksaker nu när han fått så många nya av tomten! Mimmi skulle kika förbi på en kopp kaffe också efter Jobbet!
Och jag måste verkligen ta itu med vissa saker, står i ett jobbigt vägskäl här i livet och vet varken ut eller in!

Ne nu ska jag gå ut till guldkornen och fika lite med dom..

Kommentarer
Postat av: emelie

Okej, ja förstår att du inte vill ta det över bloggen.

Jag godkänner ialla fall inte din kommentar som du gav mig nu! finns fö rmycket folk därute som är alldeles för nyfikna..



Hoppas du kommer på en lösning.

Kram

2011-01-03 @ 14:38:55
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0