4 januari..

Idag fick jag sovmorgon, gud så skönt de var ! samuel vaknade kl kvart i 9.. Så de var bara att gå upp och göra oss redo att bege oss till Emelie och sen vidare till bussen för att åka till Gonäs och hälsa på Moa och barnen..
Så de är där vi har spenderat hela dagen idag. Barnen lekte kanon bra märkte knappt av dom och vi mammor tjålade av oss lite över en kaffe/te.

Imorgon blir de att gå upp till villgott och leka lite,hoppas att dom har hunnit ploga då för jävlar vad snö de har kommit ner idag helt sjukt.. När jag skulle gå hem från willys höll jag på att dö,världens träningspass fick jag iaf de var väl de enda positiva.. Ne ska kolla klart på bygglov som har premiär idag, älskar sådana program..

Sen har jag bara en sak att säga , Hur orkar ni bryr er så mycket i andras liv... Jag gör vad jag vill och jag vet vad som är bäst för mig!!

Ne nu blir det film!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Klart du vet vad som är bäst =)

Vet inte, vill inte bege mig ut och sen bli sjuka :/ Är rädd för magsjuka just nu! Vill inte ha det nu alldeles innan förlossningen.. Hua..



2011-01-04 @ 21:41:51
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0