Inge Lön ...

Måndag ny vecka nya tag! Men denna vecka börjar ju inte så bra .. Eftersom jag inte fått in någon lön :( och de är ju inte så kul eftersom man har räkningar att betala! men kan ju hoppas på att den kommer inom kort iaf.. så de är vad jag har gjort idag , skrivit på 4 st papper så att jag ska få lite deg .. På em gick jag hem till mammi åt lite mat sen la jag mig på soffan, och jag var så trött att jag somnade , och fy fan vad skönt de var ,det händer ju inte så ofta att man sover middag nu förtiden! Men de slår ju aldrig fel att mobilen ska ringa när man väl har chansen att vila..  Satt mig i af på cykeln och trampa hem till mig och hämtade målarfärg och sedan begav jag mig hem till emelie för att måla i hennes kök :) så vi satte oss på golvet och började måla lite och de kommer bli mycket bättre när de är klart =)

Jag har haft en jätte mysig helg med god mat på fredagen , lets dance och sällskap av Sofie.. Och Emelie och barnen var också med en stund, barnen fick bada badkar och äta pizza och popcorn så om dom fick välja så skulle väl dom välja att ha fredag varje dag .. Lördagen bestod inte av så mycket vilket var skönt på sitt vis. Och söndagen spenderade vi i källbotten hemma hos Sandra och hennes underbara killar. Barnen lekte och hade jätte roligt med varandra och jag och sandra satt på våra rövar på ett och samma ställe i flera timmar och prata en massa gojja och planerade lite och smed planer ;) hihi..

Hittade en bild på ett julpyssel som samuel gjorde på dagis till mamma/mommo när hon fyllde år i dec :)
Så fint !



och här målas de för fullt i emelies kök = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0