Lycka!

Känns som att man har hunnit med en hel del idag på förmiddagen vilket är skönt! Vi började med lite frukost sen ville samuel kolla på film så då passade jag på att tvätta lite handdukar och badrumsmattan.. Så medans de låg i maskinen så tog jag fram min vän dammsugaren och tog mig en svängom med den och torkade av golven öppnade upp balkongen så de kom in frisk luft, fick liksom en liten vårkänsla i kroppen ett litet lyckorus!!

Hackade i hop en sallad så den är klar tills vi ska äta på Em skalade lite potatis också så de är klart ! :) är lite stolt att man hunnit med en hel del idag fast kl bara är 14.00 ! (jag brukar vara så slö på morgonen annars)
Och eftersom de blir fullt ös med massa barn här hela EM så kände jag att vi var ju tvugna att gå ut i de fina vädret så tog på oss kläder och gick och handla lite och de var ju de underbaraste idag, gud har en lycka i mig som jag inte haft på länge ! :) Tack att jag är på väg tillbaka till mig själv igen, har liksom tappat bort mig själv men är nog på väg upp på rätt väg igen!!

Ne nu kommer de nog snart plinga på dörren snart så ska väl stänga ner detta!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va glad jag blir att höra! :-) LOVE!!!

2011-01-18 @ 15:17:54
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad kul att höra, hoppas det håller i sig :) Kram

2011-01-19 @ 11:24:42
Postat av: Mima

va duktig du är! Önska jag kunde avsätta mer tid och träna med andra..

Shakes är skit bra! De är alltid bättre att äta något än inget alls.

kanske ses på villgott i veckan..

2011-01-24 @ 08:35:57
URL: http://patroa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0