39.3 i feber men pigg ändå.

Då var de kväller och här på Industrivägen ska vi snart lägga oss kanske inte vi vuxna men iaf lillen i huset.Han är piggare än vad han var i morse men ändå så har han 39.3 i feber men de märks knappt en annan hade ju legat döende. Pappan i huset köpte med sig hostmedicin sen har han fått nässpray och alvedon !
Har hållt på att tvätta hela dagen idag, fattar inte hur de kan bli så mkt tvätt på 3 personer men orkade inte tvätta förra veckan så 2 st IKEA påsar har jag tvättat upp idag, och samuel han var så stolt när han fick hjälpa mig och lägga in i maskin och torktummlare.

Samuel skulle få välja vad vi skulle äta till middag när J kom hem från jobbet och han ville ha kyckling och spagetti så då fick vi slå våra kloka huvuden i hop och komma på något gott av de.. Så de fick bli stekt kyckling med räkor och purjolök med five kryddmix sen pressade vi en vitlök och slog i grädde och sweetchili sås sen färska kryddor och de blev faktiskt kanon gott , skulle ha haft en stor sallad till men fick bli gurka bara ..

Ska gosa lite med min sjuka "bebis" nu! Hoppas ni haft en bra i den underbara solen!


En liten del från mitt kök. Dom underbara och goda färska kryddorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0