Tradera

Här i ludvika har vi mer eller mindre storm ute! I morse när vi vakna så regna de också, men nu har solen börjat och hittat fram! Så jag har tagit ur mina dynor ur soffan och ställlt dom på vädring och så har jag dammsugit ur soffan och de behövdes kan jag säga! Men var tvungen att ta en pause för har lite saker på tradera som jag är med och vill ha och vann nyss en tavla som jag tror får bli en morsdags present! Hade velat ha en skylt i går som jag förlorade :( de är ju så med tradera, men tycker att de är skit att man ska behöva bekräfta sitt bud 2 ggr de tar ju liksom längre tid! :))

Detta har jag iaf vunnit , de kanske är skit för er men jag tycker de är fint :)

En gammal kaffeburk, tyvärr saknade den lock men fin ändå ..



Sen en tavla med fint ordspråk på..


Nu ska jag fortsätta med mitt här hemma sen bege oss ut och handla, och i eftermiddag ska vi hem till Samuels gudfar som fyller 26 år idag så GRATTIS till dig Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0