Helgen

Söndagkväll och jag har inte bloggat på hela helgen! Men jag har inte ens startat datan,vilket har varit skönt! Har upptäckt nu att gud så skönt de är att inte ha någon fb , har ju inte haft den på ett bra tag nu tror de är 6 veckor. Jag har inte sagt att den är borta för alltid men för ett tag till iaf.

I fredags gick jag o samy upp på stan för att möta Tess och Leon. Vi hoppade på tåget till blge för att fördriva tiden medans våra karlar jobbade! Hittade ett par skor till mig och ett par till samy, vantar till samy byxor till J och en julklapp till gossen. Han hade även med sig sin plånbok så han hittade massa leksaker inne på BR , han var överlycklig kan jag säga! Kul att dom kan spara dom slantar dom får så dom får köpa de dom vill ha, man märkte att han uppskattade det!

I lördags så kom T och L hit vi gick ner på loppisen och kikade, jag hittade en duk för hela 5 kr till mitt köksbord och T hittade en jätte fin och stor spargris till L som han ska spara sina pengar i ! Fanns en hel del mera men vissa saker tycker jag är för dyra när de är loppis, de ska vara billigt ;)
Vi köpte även en god chokladkaka som vi tog med oss till smb och smaskade på i lekparken där. Gud vad bra den lekparken är, kan dom inte flytta den till ludvika så kan dom få våran ;) hihi!

Våran söndag har bestått av några timmar hemma hos mormor och ja inte så mkt mer han hänt i dag faktiskt! Medans våran kvällsmiddag stod i ugnen så började jag fixa o trixa lite i köket. Tog ner dom gamla gardinerna tog av duken från bordet och möblerade om. La på den "nya" duken och satte upp ett par hissgardiner som mamma köpt åt mig på vita novum och de blev bra men är inte riktigt nöjd med möbleringen,men ska låta de stå några dagar får se,för J tyckte att de var bra så lär väl lyssna lite på han också , de är ju inte bara jag som bor här! I morgon ska jag och samuel ut och plocka mossa och så tänkte jag även plocka lite rönnbär och ha i en av mina mjölkrukor som står på golvet i hallen, lite höst fint!
Nu är de sängdax här i huset för den minsta! kram på er och ha en trevlig söndags kväll.






Lite nya blommor till fönstret bara så kanske jag är nöjd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0