Jobsbo

Då sitter man nere i lindas kök och går igenom lite kläder så nu har Samuel fått lite Perfekta dagis kläder eller vad man ska säga. Visst får Samuel ha vad han vill på Sig ,men brukar tänka lite vad han sätter på sig för inte så kul att sätta på han en ny favorit tröja Så äter dom eller ritar så blir det fullt i fläckar så är det förstört. Eller som när dom har sina ute dagar då vill Jag att han har bekväma kläder. Men bara för att jag kallar det dagis kläder så är det ju inte för litet eller trasigt Fula eller så. Men barn ska Kunna få vara barn leka mÅla spilla utan att behöva bli ledsen över att nya tröjan är trasig. Och sen kan man ju sälja eller ge bort mkt av det man har om det inte är fläckar på det . Aja nog nu om det:) Barnen sitter uppe och tittar på film och har fredags mys och jag lär ta lite medicin för mitt öra och min hals Börjar göra ont, men får ju skylla mig själv som inte kan vara still och vila mig frisk, har inte den ron i kroppen. Nu ska jag svira om till sockor av med bröst hållaren på med linne och pyjamas byxor, super skönt! Hoppas alla får en mysig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0